پرده نشین برنده جایزه بهترین قطعه موسیقی سنتی خارج از آلبوم به انتخاب مردم | Mahyar Alizadeh Official Website - سایت رسمی مهیار علیزاده
پرده نشین برنده جایزه بهترین قطعه موسیقی سنتی خارج از آلبوم به انتخاب مردم
مهیار علیزاده

سایت رسمی مهیار علیزاده – قطعه پرده نشین از ساخته‌های مهیار علیزاده، برنده جایزه بهترین قطعه موسیقی سنتی خارج از آلبوم به انتخاب مردم در ” سومین جشن سالانه موسیقی‌ما ” شد.
قطعه پرده نشین ساخته مهیار علیزاده، به عنوان بهترین قطعه موسیقی سنتی خارج از آلبوم به انتخاب مردم معرفی شد و  مستحق دریافت جایزه شناخته شد. علیرضا قربانی که به دلیل برگزاری تور کنسرت‌هایش در خارج از ایران به سر می برد، فیلمی کوتاه را به جشن موسیقی ما فرستاده بود و در آن گفت: «خیلی دوست داشتم تا در کنار همکارانم و علاقه مندان به موسیقی بودم. برای کسانی که این جشن را برگزار می کنند، تشکر می کنم و با توجه به این که شاهد زحماتشان در سال های اخیر بوده ام، دستشان را می فشارم.»

مهیار علیزاده هم در سخنانی کوتاه گفت: «تشکر ویژه ای از علیرضا قربانی که مثل برادر بزرگتر در کنار من بود، می‌کنم. همچنین از سایر عواملی که مرا در ساخت این قطعه یاری کردند، تشکر می کنم.»

منبع : موسیقی‌ما

 

The short URL of the present article is: http://mahyaralizadeh.com/X98Ta
The Pardeh Neshin piece composed by Mahyar Alizadeh, won the Award of the best traditional piece out of the album on People's Choice at the third annual celebration of MUSICEMA